Ghid de îngrijire

Recomandări de îngrijire

Bijuteriile de argint necesită o îngrijire adecvată pentru a le menține strălucirea și aspectul lor original. Următorul ghid oferă sfaturi despre cum să îngrijești bijuteriile de argint:

Depozitare

Depozitează bijuteriile de argint într-un loc uscat, departe de lumina directă a soarelui și de surse de căldură. Ideal ar fi să le păstrezi într-o cutie specială pentru bijuterii sau într-un săculeț de catifea sau pânză, cum sunt ambalajele de care sunt însoțite bijuteriile pe care le oferim.


Curățare

Curăță bijuteriile de argint cu o lavetă moale din bumbac sau din microfibră. Evită să folosești materiale aspre care ar putea zgâria argintul. Pentru a curăța bijuteriile de argint, poți folosi o soluție de curățare specială pentru argint sau poți să faci propriul amestec de curățare folosind apă caldă și detergent lichid de vase. Înmoaie bijuteriile timp de câteva minute, apoi clătește-le cu apă curată și usucă-le cu o cârpă moale.


Întreținere

Bijuteriile de argint se pot decolora sau se pot acoperi cu o peliculă de oxid în timp. Pentru a preveni acest lucru, poți să le ștergi în mod regulat cu o cârpă moale. Dacă bijuteriile de argint sunt foarte îngălbenite sau negre, poți să le cureți cu o pastă de argint sau să le duci la un bijutier pentru a le curăța.

Evită contactul cu produse chimice

În timpul purtării bijuteriilor de argint, evită contactul cu produse chimice cum ar fi parfumul, lacul de unghii sau produsele de îngrijire a părului. Acestea pot deteriora suprafața bijuteriilor de argint.


Purtați bijuterii de argint

O modalitate de a menține bijuteriile de argint strălucitoare este de a le purta în mod regulat! Uleiurile naturale ale pielii ajută la menținerea luciului bijuteriilor de argint.

Urmând aceste sfaturi simple, poți să îți menții bijuteriile de argint în condiții excelente pentru o perioadă îndelungată de timp.


Garanție

SC MIIRO THE BRAND SRL oferă produselor din argint o garanție comercială de 12 luni de la data achiziționării sau momentul în care s-a plasat comanda, conform condițiilor acestui certificat de garanție, pentru vicii de fabricație, neimputabile cumpărătorului.

Garanția este valabilă doar prin prezentarea certificatului de garanție în original, împreună cu documentul fiscal de achiziție (bon/factură) și asigură cumpărătorului toate drepturile în conformitate cu O.G. nr. 21/1992 republicată, legea 296/2004 și ordonanța 9/2016, OUG nr.140/2021.

Nu fac obiectul garanției produse deteriorate din culpa clientului, precum și cele asupra cărora au avut loc intervenții efectuate de către persoane neautorizate de SC MIIRO THE BRAND SRL.

Prin prezentul certificat de garanție vă asigurăm că bijuteriile sunt marcate în conformitate cu marca de titlu, marca de certificare și marca de garantie proprie, aceasta fiind autorizată de către ANPC- Direcția pentru Metale Prețioase.

Acest certificat atestă faptul că bijuteriile sunt realizate din argint 925% și nu conțin nichel. Acestea sunt tratate cu rodiu, ruteniu sau aur, ce se poate uza în 6-12 luni, iar bijuteriile își pot pierde din strălucire.

Acest certificat de garanție nu acoperă:

1.Orice defecțiune apărută din cauza nerespectării instrucțiunilor de folosire prezentate în ghidul de îngrijire;

2.Produsele cu grad mare de uzură sau defecțiuni rezultate din cauza purtării necorespunzătoare sau orice defect ce nu poate fi un viciu de fabricație;

3.Uzura normală, ruperea sau oxidarea metalului (întrucat este o proprietate naturală a argintului și nu se consideră defect).

Declarație de conformitate

Noi, SC MIIRO THE BRAND SRL, cu sediul social în Arad, Cal. Romanilor nr.17-19, cu Certificat de Înregistrare la Registrul Comerțului 47597704, J2/199/2023, asigurăm, garantăm și declăram pe propria răspundere că produsele la care se referă această declarație, nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea și nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu normele europene și românești (DIN-EN 442 90/70/20). Drepturile consumatorului sunt conforme cu O.G. 21/1992 revizuită, ordonanța 9/2016, legea 296/2004, OUG nr.140/2021 precum și a altor modificări ulterioare. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de condițiile de garanție prevăzute de acest certificat de garanție.

SC MIIRO THE BRAND SRL
Adresa: Arad, Cal. Romanilor nr.17-19
Telefon: +40 741 803 730
Email: office@miiro.ro

Cum arată pachetul?

Bijuteriile MIIRO vin împachetate în ambalaje cu un un design specific brandului și completează produsele noastre pentru a oferi o experiență unică.

În funcție de tipul sau valoarea produsului ales, ambalajul include o cutie de bijuterii și un săculeț, marcate cu brandul MIIRO. Pentru a-ți păstra bijuteriile strălucitoare cât mai mult timp, vei primi din partea noastră un mic cadou, o lavetă specială din microfibră pentru lustruirea produselor tale favorite.


Politica de retur

Noi, echipa MIIRO ne străduim să îți oferim cea mai plăcută experiență de shopping.

Dacă produsele achiziționate online de pe www.miiro.ro nu te mulțumesc, acestea pot fi returnate pentru restituirea contravalorii acestora, fără a invoca un motiv, într-un interval de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor, conform Ordonanţei de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (denumită în continuare O.U.G. 34/2014).

În cazul produselor achiziționate în urma unor promoții sau reduceri, vă păstrați dreptul de a restitui produsul chiar și după încheierea promoției.

CONTACTEAZĂ-NE

Înainte de a returna produsele va trebui să ne anuntați prin intermediul formularului de retur online de mai jos pentru a obține acceptul nostru în privința returului și detaliile pentru retur, în caz contrar acesta nu va fi acceptat.

PREGĂTIRE COLET PENTRU RETUR

Produsele returnate se trimit exclusiv prin serviciul de curierat ales de dumneavoastră, cu posibilitate de urmărire a traseului, la adresa indicată. Nu acceptăm retururi prin Poșta Română sau cu plata ramburs. Nu ne vom asuma responsabilitatea pentru rambursare sau compensare în cazul în care coletul de retur este pierdut, furat sau administrat greșit. Produsele sunt responsabilitatea clientului din momentul expedierii și până la livrarea coletului returnat.

Pentru identificarea rapidă a produselor este recomandat să trimiteți produsele însoțite de documentele de achiziție, în copie sau în original (factură, garanție, card de autenticitate/garanție etc).

TAXE TRANSPORT

Vă rugăm să țineți cont că dacă au existat taxe de transport, aceastea nu vor fi restituite, iar taxele pentru retur sunt suportate de către cumpărător.

RESTITUIRE CONTRAVALOARE COMANDĂ

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în contul indicat de dumneavoastră, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor returnate.

În cazul tranzacțiilor online cu cardul sumele vor fi returnate direct pe cardul inițial de pe care s-a efectuat plata, respectând termenul maxim de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor returnate.

În cazul în care ați achitat integral sau parțial produsul/ele comandat/e folosind un cupon/voucher cadou, acesta se va reactiva pentru perioada rămasă până la expirare și restul diferenței de bani achitată (daca este cazul) se va returna în contul indicat de dumneavoastră, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii returului. Dacă termenul de valabilitate al voucherul a expirat, acesta nu va mai putea fi folosit.

Ne rezervăm dreptul de a refuza returul produselor ce nu îndeplinesc condițiile prezentate mai sus.

Formular retur online
Se completează doar pentru comenzile achitate ramburs. Pentru comenzile achitate online prin card bancar, suma se va restitui în contul plătitor.

Întrebări frecvente (FAQ)

Cele mai frecvente întrebări împreună cu răspunsurile aferente.

Este foarte simplu să comanzi de pe site-ul nostru. După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, apasă butonul »Vezi coșul«. După ce ai verificat coșul și ai produsele dorite în el, apasă butonul »Continuă cu finalizarea comenzii«. Apoi trebuie să parcurgi cei trei pași ai procesului de comandă (Adresă – Metodă de plată – Acceptare Termeni și Condiții), după care poți plasa comanda.

Creează un cont de client. În calitate de client nou, poți face acest lucru foarte ușor în timpul procesului de comandă și ești logat automat. Dacă ai deja un cont de client, te poți autentifica simplu cu datele tale de utilizator (adresă de e-mail și parolă).

Livrarea tuturor produselor achiziționate online se realizează prin intermediul serviciului de curierat rapid (Sameday).

ATENȚIE!

Comenzile sunt procesate și livrate de luni până vineri, cu excepția zilelor de sâmbătă și duminică și a sărbătorilor legale.

Comenzile primite după ora 14:00 vor fi procesate și expediate în următoarea zi lucrătoare.

În cazul în care acesta se află în stocul nostru, termenul de livrare al produsului comandat este de 48 de ore de la confirmarea comenzii (excepție fac zilele de sâmbătă și duminică și sărbătorile legale).

În cazul în care comanda depășește suma de 250 RON, pe teritoriul României, transportul este gratuit.

În cazul în care comanda este mai mică de 250 RON, costul transportului pe teritoriul României este de 18 RON pentru livrarea la domiciliu prin curier rapid.

Există și opțiunea livrării la Easybox, cu un cost de 15 lei însă doar pentru plățile online cu cardul bancar.

Plata poate fi efectuată online, prin intermediul serviciului de plăți online integrat în site-ul nostru (plata online cu card bancar) sau ramburs în momentul primirii coletului (pentru livrarea la domiciliu).

Desigur. Toate produsele MIIRO sunt atent ambalate în cutii și săculeți personalizați înainte de a fi trimise către destinatar.

MIIRO oferă un certificat de garanție de 12 luni pentru toate bijuteriile din argint comercializate.

MIIRO nu oferă serviciul comenzilor telefonice, în schimb dacă nu reușiți să plasați o comandă direct pe site, atunci se pot transmite comenzi pe e-mail la adresa office@miiro.ro

Toate confirmările se trimit pe e-mail. După finalizarea comenzii, vă rugăm să verificați coșul de produse. Dacă găsiți produsele în coș, atunci comanda dvs. nu a fost finalizată, deci, nu a fost transmisă. Atunci când o comandă este plasată corect, pe adresa de e-mail pe care ați folosit-o, veți primi o copie a comenzii, iar coșul dumneavoastră de cumpărături nu va conține produse.

MIIRO nu oferă opțiunea schimbării unui produs.

Dacă produsul MIIRO achiziţionat online nu corespunde cerințelor tale, îl poți returna în termen de 14 de zile, numai dacă produsul nu a fost purtat și nu prezintă semne de uzură cauzate de manevrarea defecțioasă. Dacă dorești să returnezi un produs, te rugăm să folosești formularul de retur.

În cazul returnării unui produs, costul transportului va fi suportat de către client.

În cazul unui retur pentru un produs achiziţionat online, suma plătită pentru bijuterie va fi transferată în contul tău, după primirea și evaluarea produsului returnat.